Filmová recenze - Twilight | CZ.DSK-Support.COM
Zábava

Filmová recenze - Twilight

Filmová recenze - Twilight

Twilight, jak knihy Stephenie Meyer a film Catherine Hardwicke, má neuvěřitelnou následující. Existují webové stránky určené k postavám a Facebook skupiny je uctívání, stejně jako ‚Protože jsem četl Twilight mám nerealistická očekávání u mužů‘ skupiny.

Twilight je moderní romantika s twist

Upíří filmy z 20. Let líčil upíra jako zombie-jako vlkodlaci, kteří potřebují krve, ale během mého dospívání To se změnilo tak, aby odrážely více citlivé, zmučené duši upíra, namísto toho se zaměřuje na jejich krásu. Upíři mohou ztělesňují to nejlepší v nás; kultivovaný, ujistil, dobře mluví a elegantní a zároveň chodit mezi námi jako vrahy. Oba byli náš sen a naše noční můra.

Přestože okamžitě ujal různými spolužáků je Edward Cullen (Robert Pattinson), jeden z adoptovaných dětí Dr. Cullen, že Bella je třeba zohlednit. Začíná s výzkumem a za pomoci svého přítele, Jacoba Blacka, odhalí prastaré legendy, které vedou k jejímu objevování: The Cullen se mají upíry. Naštěstí - z nějakého důvodu, který není vysvětlen ve filmu - nemají hořet na ostrý na slunci, ale lesk.

load...

Bella a Edward, po mnoha zastávkách a startech a několika skoronehod, spřátelili a zamilují. Jejich láska místa Bella v nebezpečí od jiných upírů - James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) a Victoria (Rachelle Lefevre) - a celá Cullen klanu táhne společně pomáhají chránit Edward Bellu.

Twilight je pomalá při spouštění, ale zajímavé sledovat

Film je pomalé spouštění. Byl jsem frustrovaný. Žvýkal jsem popcorn přál tempo zrychlit. A pak najednou jsem byl překvapený a vtaženi do tohoto novodobého love story s twist. Sláva Catherine Hardwicke, užil jsem si makrosnímky, akce a hranatost na vampires.But největší kompliment by měl jít k Kristen Stewart. Ta dívka je zázrak a příkazy obrazovkové přítomnost, která popírá jí 18 let. Tak neuvěřitelné, já ve skutečnosti kontroluje třikrát a ano - to je 18 let!

Komplimenty musí také jít do Jackson Rathbone, který přesto, že má pouze jeden řádek v celém filmu, dokázal neuvěřitelné celém textu.

Varování: tento film je dospívající milostný příběh a je nabitý pocit úzkosti typu pohledy. Pořád to opravdu užili. Charaktery jsou úžasné, umístění dech ai když film není zcela otřást váš svět, to nechat trochu rozmazaný dovnitř. Rozhodně vzít mladší sestru a její přátelé, budete v pohodě navždy!

load...